péntek

10. Fejezet





10. Fejezet.



Felfelé haladtam a lépcsőn, vállamon a táskával és reménykedtem, hogy most nem fogok Robba ütközni. Fejemben élénken ott éltek a képek, amiket még az öltözőben képzeltem. A gondolat, hogy mik történhettek volna, ott lent még mindig vegyes érzelemmel tölt el. Amiket még nem sikerült megfejtenem. Mégis csak arra tudtam gondolni, hogy ennek csupán csak egy oka lehet. Alex túl régóta van már távol ahhoz képest, hogy csupán csak pár napot szoktunk távol lenni egymástól, így érthető, ha már a gondolataim is elég intim irányba fordulnak mindamellett, hogy a szeretetre is vágyom. 

Tehát valójában nem is Robra vágyok, hanem az érzésre, amit jelen pillanatban tőle kaphatnák meg. És most, hogy már tudom, megnyugodhatok. Szó sincs arról, hogy már nem szeretném Alexet.  És mikor újra itthon lesz, akkor mindez, ami jelenleg bennem van vagy pontosítva, ami nincs és amire vágyok, majd eltűnik és Rob is csak egy munkatársat vagy barátot fog jelenteni. Arcomra mosoly kúszott a gondolatra, ám ez hamar el is tűnt. Mert volt még egy dolog, amit bárhogyan is szerettem volna nem találtam rá választ. Szívemnek egy bizonyos részén, ami ugyan nem túl nagy mégis úgy érzem, hogy egész testemet az a rész uralja. És a gondolatra, hogy minden megszűnik, egy furcsa fájdalom alakul ki. Mely ugyan nem jelentős mértékű, de ott van, és mindig agyamba férkőzik nem hagyva lehetőséget más gondolatoknak.  De küzdők ellene és néha sikerül is. 

Beszálltam a liftbe, majd egyenesen az irodámba mentem, hogy minden holmimat összeszedve menjek az óvodába Noráért. Amint összepakoltam, összeszedtem pár papírt is, amivel elüthetem majd az estét. 

- Kristen ugye nem fogsz egész este azok felett ülni? – Kérdezte Mia, mosollyal az arcán. Már elég jól ismer ahhoz, hogy tudja, mikor Alex nincs otthon, általában ezzel töltöm az időm és van, hogy csak pár órát alszok mindössze, annyira belemerülök a munkába. Nem kellet válaszolnom, hisz elég volt annyi, hogy elmosolyodtam és máris tudta a válaszomat. – Sokáig lesz még el Alex? 

- Sajnos nem tudni, azt mondta, hogy nagyon sok a dolga és hogy folyton akad valami probléma, amit persze neki kell megoldania. De remélem, hogy azért nem hajszolja túl magát, és pihen egy kicsit. 

- Remélem. Senkinek sem tesz jót a sok munka, úgyhogy te se hajszold magad túl, inkább játssz Norával és egyébként, már alig várom, hogy újra lássam. Olyan gyorsan nő a kishölgy és csak egyre szebb. 

- Rendben van, megfogadom a tanácsod. El sem tudom hinni, hogy már ilyen nagy és valóban egyre gyönyörűbb lesz. Hétvégén pedig majd láthatod. Mivel nincs, ki vigyázzon rá és nem akarom anyáékra hagyni, ezért behozom. Úgy is szeret itt lenni. 

- Az hiszem az apukája már most félheti a fiúktól.

- Szerintem is. De ha nem bánod, akkor megyek, mert nem szeretném váratni a kis tündéremet. 

- Dehogy, menj csak nyugodtan. És tényleg ne dolgozz sokáig. – Emlékeztetett, majd miután elköszöntem tőle kezemben a papírokkal a lifthez léptem és vártam, hogy itt legyen. 

Amíg a liftre várakoztam hangokat halottam, amik Kevin irodájából szűrődtek ki. Odapillantva láttam, ahogy Kellan, Kevin és Rob valamin nevetnek. Elmosolyodtam Rob arcát látva, aki nagyon boldog volt. Ismét eszembe jutott a lenti ábrándozásom. Amit jelen pillanatban nem szerettem volna ismét átélni, így minden erőmmel azon voltam, hogy valami teljesen másra koncentráljak. Annyira gondolataimba merültem, hogy észre sem vettem Robot, aki most már engem figyelt és nem a bent lévőket. Arcomat azonnal pír öntötte el és úgy éreztem, hogy lángol. Ezen egy cseppet sem javított Rob perzselő tekintete, amitől végképp azt éreztem, hogy egy katlanba vagyok. Szerencsémre a lift pont ezt a pillanatot választotta, hogy ide érjen. Még egy utolsó pillantást vettetem kínjaim okozójára, majd belépem a liftbe, ahol sikerült egy kicsit lenyugodnom.

Amint kiértem már Dean ott állt a kocsim mellet. Ez biztosan Mia érdeme. 

- Köszönöm Dean –léptem a kitárt ajtóhoz, majd a kocsiba ültem.

- Viszlát, Mrs. Osmer

Ahogy a forgalom engedte, úgy próbáltam sietni az óvoda felé. Talán igaza van Miának és nem kellene, hogy egész este a munkába temetkezzek. Fülemre tettem a headsetet, majd felhívtam Ashleyt, aki pár csörgés után fel is vette. 

- Szia, Kris vagyok.

- Szia, mondjad- hangja vidáman hangzott, mint mindig mikor vele beszéltem.

- Csak azt szeretném megkérdezni, hogy este ráértek e? – Reménykedtem benne, hogy igent mond. 

- Sajnos ma nem. Jacksonnal megyünk a szüleimhez. De miért kérdezted? – Kíváncsisága gondolhattam volna, hogy feltör benne, mint mindig. 

- Csak meg szerettelek volna hívni vacsorára. Most, hogy nincs itthon Alex, elégé sok időm van. – Nem akartam azt mondani, hogy unatkozok, hisz lett volna mit tennem csak sokkal jobb más emberekkel enni, mint papírokat átnézni és írogatni. 

- Tényleg nagyon sajnálom, de már megígértem anyáéknak. De ha gondolod, holnap átmehetünk. Szerintem akkor egyikünknek sincs semmi dolga. 

- Rendben, akkor gyertek holnap, főzök valami finomat. 

- Rendben. Már alig várom. 

- Jó szórakozást estére.

- Köszi. És még egyszer bocsi.

- Semmi gond. Szia.

- Szia. – Éppen akkor tettem le mikor az ovihoz értem. Gyorsan beszaladtam Noráét aki, amikor meglátott, boldogan szaladt a karjaimba. 

Emlékszem az első napra mikor itt kellet hagynom. Nagyon nehéz volt néznem, ahogy sír és nem vihetem haza, de tudtam, hogy neki itt a helye. Amint kiléptem az óvoda ajtaján, addig nagy nehezen bent tartott könnyeim hullani kezdtek. Nehéz volt elengednem és az a gondolat, hogy nem lesz velem mindig… Valószínűleg ez minden anyukával így van. És mindig is így lesz. Mert mindig jön olyan, mikor már nem fog rám hagyatkozni, és majd el kell engednem, de egyelőre ebbe még bele sem merek gondolni.   

Felöltöztettem Noát, majd a kocsiba ültünk és már hajtottam is hazafelé. Különösebb féle programom nem volt mára és jó volt egy kis lazítás. 

- Gyere kincsem, átöltözünk, aztán megcsináljuk a vacsorát. – Amint beálltam a garázsba, felmentünk a házba, majd miután a papírokat letettem a nappaliban lévő üvegasztalra, felfelé indultam Norával a kezemben. Először az ő szobájába mentünk, hogy át tudjam öltöztetni. 

Olyan ruhát adtam Norára, amit nem baj, ha összekoszol, habár kétlem, hogy sikerülne neki összekoszolni. Amint végeztünk nála, átmentünk a mi szobánkba, hogy én is át tudjak öltözni.  A választásom egy melegítő együttesre esett, ami igazán kényelmes. Ilyenkor sokszor annyira jó volt átöltőzni, egy egyszerű melegítőbe az egész napon magas sarkú, szoknya és blúz összeállításból. Én is gyorsan átöltöztem, majd összefogtam a hajam és már mehettünk is főzni. 








- Kincsem, szeretnél tv-t nézni? – néztem Norára, aki nagy mosollyal az arcán elkezdett bólogatni. Letettem a tv elé, majd egy mesecsatornára kapcsoltam és a konyhába mentem. Nem akartam sok ételt főzni, csupán csak annyit, amivel jóllakhatunk. Így hát nekiálltam spagettit csinálni. Jelen pillanatban, ez az egyetlen dolog volt az, ami egyszerű volt az én fáradt agyamnak és elég gyorsan elkészíthető. 

Nagyon jól haladtam a főzéssel és közben Norára is tudtam figyelni, aki szépen el volt a tv előtt. Éppen a szószt kevergettem, amikor a telefon hangos csörgésbe kezdett, mellettem a pulton. A kijelzőn Alex neve szerepelt. Azonnal a nappali felé indultam a telefonnal együtt. 

- Szívem apa telefonál, beszélsz vele? 

- Igen – mondta hatalmas boldog mosollyal az arcán, majd lemászott a kanapéról és elém szaladt. Kicsi kezébe adtam a telefont, hogy a füléhez tudja emelni. Kezemet mindvégig ott tartottam, hogy ne tudja leejteni. 

- Apa – kiáltott bele boldogan a telefonba. Elmosolyodtam arca láttán. Olyan boldog, valahányszor csak vele beszél. Alex kérdezgette, Nora pedig válaszolt. Ám a beszélgetés nem tartott sokáig, ugyanis egyszer csak felém nyújtotta a telefont. Amint elvettem, Nora már szaladt is vissza a nappaliba.

- Szia – szóltam bele vidáman a telefonba, miközben megkevertem a szószt.

 - Szia – hangja nem olyan volt, mint amire számítottam. 

- Valami baj van? 

- Nem, nincs csak elég fárasztó volt ez a nap. – Hangja valóban fáradtnak tűnt. 

- Mikor jössz haza? – Reménykedtem, hogy azt mondja, hogy holnap. De reményem hiábavaló volt. 

- Sajnos még nem tudom. Nagyon sok a munka. 

- Nem lehetett volna valaki mást küldeni helyetted? – Kérdeztem lemondóan. Nem hiszem el, hogy nincsen más, aki el tudott volna menni helyette. Hisz neki családja van. Csak akad valaki, akinek nincs semmi fontos, ami itthon várná. 

- Nem, nincs – hangja fojtott volt.

- Csak volt valaki, aki elmehetett volna helyetted, hogy itthon maradj velünk. 

- Amint észrevetted magad is, valószínűleg nincsen senki, mivel én vagyok itt. 

- De..

- Kristen az ég szerelmére befejeznéd már? – Az, hogy így ordított velem minden fizikai fájdalomnál rosszabb volt. – Szerinted minek dolgozok? Várj, ne is mond, majd én mondom. Azért, hogy minden meglegyen neked és Norának. Hogy ne egy egyszobás lepukkant házban kelljen élned. És nem hiszem el, hogy neked még ez sem elég. Majd megyek, amikor tudok. 

- É..én sajn.. – Alig tudtam bármit is mondani. 

- Ugyan dehogy sajnálod te. Örülsz neki, hogy nem vagyok ott, így legalább nyugodtan elszórakozgathatsz azzal a Pattinson gyerekkel. De tudod mit, nem vagyok kíváncsi a hazugságaidra. – Válaszomat meg sem várva tette le a telefont. 

Minden dühöm és fájdalmam ki akart törni. Szemeimben már gyűltek a könnyek, de nem akartam nekik utat engedni. Addig nem, amíg Nora is itt van. Éppen ezért siettem a vacsorával, miközben minden egyes másodpercben majdnem elsírtam magam. Vacsoránál egy falat sem ment le a torkomon. Csak előre bámultam villámat forgatva a még meleg ételbe és valami egészen lényegtelen dologra próbáltam gondolni. 

- Mami, nem eszel? – Nora kicsiny, vékony, ártatlan hangja zökkentett vissza a valóságba, amelyben nem akartam most lenni. 

- Nem vagyok most éhes. – Mosolyogtam rá halványan. - Végeztél? – néztem a tányérjára, ami üres volt. 

- Igen, köszönöm. Finom volt. – Lassan lecsúszott a székről, majd kis kezével megfogta a tányért. 

- Hagyd csak, én majd elviszem. – Felálltam az asztaltól, majd együtt indultunk el, hogy meg tudódjam fürdetni. 

Mindent gyorsan szerettem volna megcsinálni, hogy végre kiadhassam magamból a fájdalmat, de sajnos mégsem ment minden olyan gyorsan. Egyre nehezebb volt magamba tartani mindent, de mégis valahányszor Norára néztem, sikerült erőt merítenem magamba. 

Mikor kiléptem a szoba ajtaján, üresség öntött el. És valahogy minden olyan másnak tűnt. Mintha nekem nem lenne helyem itt ebben a házban. Leballagtam a konyhába, kivettem a pezsgőt, amit arra készítettem be, ha Alex hazajön, és fogtam egy poharat, majd a nappaliba mentem, ahol letelepedtem. Könnyem nem hullottak és semmi jelét nem mutatták, hogy majd fognak, mégis megtörtént. Fejemben újra felhangzottak Alex dühös szavai. Hangos zokogásba kezdtem és úgy éreztem ennek sosem lesz vége. Nem értem az okot, ami ennyire megváltoztatta volna őt. Amint kinyitottam a pezsgős üveget, öntöttem a pohárba és azonnal meg is ittam. 

Már a nem etudom hányadik pohárnál tartottam vagy üvegnél mikor a pohár a földön landolt. Hulló könnyeimtől és az alkoholtól már nem láttam tisztán. Azonnal elkezdtem felszedegetni. Nem jutottam sokáig vele, mert valaki csengetett. Nagyon lassan felálltam majd megfogva a pezsgőt mentem az ajtóhoz hogy kinyissam. Kicsit ugyan szédültem, de különösebben nem érdekelt. A fájdalom, ami eddig bennem volt nem akart elmúlni vagy eltűnni. Kezemet kilincsre tettem, majd feltéptem az ajtót. A velem szemben álló ember kilétén már meg sem kellet volna, hogy lepődjek, ám mivel nem lehettem benne biztos kezem felmetélem, majd megdörgöltem szememet, ám még mindig ugyan az az ember állt velem szemben, így biztos lehettem benne hogy nem látok rosszul. 

- Kristen jól vagy? – Hangja, mint mindig most is csábítóan mély és szexi volt. Nem válaszoltam, csak ajkait néztem, amik nagyon is kívánatosak voltak és csak arra ösztönöztek, hogy megízleljem. – Kristen. – Mivel továbbra sem feleltem felém indult, majd bejött mellettem. 

- Nincs jogod csak úgy bejönni – mondtam, de nem igazán figyelt rám. 

- Kristen vérzik a kezed. – Lágy meleg és puha kezébe fogta enyémet. Meleg érzés öntött el, hogy törődik velem és, hogy itt van. 

- Csak egy pohár tört össze, gondolom az vágta el. Észre sem vettem. - Szemeimet le sem tudtam venni ajkairól. Lassan közelebb mentem hozzá, úgy, hogy már csak egy centi választott el minket egymástól. Meg akartam csókolni. Annyira szerettem volna, hogy az már fájt. Már majdnem érezhettem puha ajkait, mikor eltolt magától. Kezeivel szorosan fogta csuklómat, nehogy bármit is tudjak tenni, ám dühös lettem. 

- Miért nem akar engem senki sem. Miért van az, hogy mindenki másnak lát, mint ami vagyok. Miért nem vagyok elég jó senkinek? – Kitéptem kezem a szorításából. – Mond el Rob miért? Mi a hiba velem? 

Nem szólt semmit sem, csak közelebb jött. Kezét felemelte, majd letörölte könnyeimet. Azonnal hozzábújtam és szorosan öleltem. Nem tiltakozott, hagyta, hogy megnyugodjak. Hátamat simogatta meleg kezével, majd a kanapéhoz húzott és ölébe ültetett. Védelmezett és ez mindennél többet jelentett nekem. 

- Elmeséled mi történt? – hangja halk volt és kíváncsi. Fejemet felemeltem mellkasáról, hogy szemébe tudjak nézni. 

- Ma beszéltem Alexel telefonon. – Fejem lehajtottam, hogy ne keljen a szemébe néznem. – Először Nora beszélt vele és valahogy az vettem ki hogy Alex boldog és jó a kedve, de mikor én beszéltem vele már nem olyan volt. Megkérdeztem, hogy mikor jön haza, mire azt mondta, hogy nem tudja.  Mondtam neki, hogy nem e mehetett volna helyette valaki más mire elkezdett kiabálni, hogy ő azért dolgozik, hogy ilyen házban lakhassunk. És hogy örülök annak, hogy ő nincs itthon mert így…

- Így? – Rob várta a folytatást, de jobbnak láttam nem elmondani nekik. 

- Annyira fájt az, amit mondott. Olyan volt mintha csak egy nyűg lennék neki. Mintha már nem szeretne. Nem akartam Nora előtt sírni. Nem szerettem volna, ha bármit is megsejt ebből, hogy valami baj van, de annyira nehéz volt. És én csak el akartam felejteni egy kis időre mindent. Fejemet nyakába fúrtam, miközben mélyen beszívtam férfias bódító illatát. 

- Arra nem az a megoldás, ha leiszod magad. Te nem vagy ilyen. Lehet, hogy csak egy rossz napja volt. Hidd el, hogy szeret. Hozok neked kávét, hogy meg tudj nyugodni és egy kicsit kijózanodj. Állt volna fel alólam, de én nem szerettem volna. Kezemet arcára tettem és magam felé fordítottam. 

- Nem akarok kijózanodni, mert akkor ezt nem tenném meg – mondtam, majd ajkaira hajoltam. 
Lágyan ízlelgettem ajkait és felszabadultan. Még sosem éreztem ilyet. Csókunkat meg nem szakítva ültem szemből az ölébe, hogy még jobban közelebb lehessek hozzá. 

Kezemmel az inget kezdtem el kigombolni, míg Rob keze a felsőm alá siklott be, hogy hátamat simogassa. Felhagytam a gombokkal és kezem most a hajába túrtam, hogy még közelebb lehessek hozzá. Csípőmet ágyékénak nyomtam, mire belemorgott a csókunkba, de tovább akartam kínozni. 

- Kristen – tolt el magától, de nem hagytam, újra ajkaira tapadtam, most már nagyobb hévvel, de nem sokáig tehettem ezt, mert ismét eltolt magától. 

- Kristen, nem lehet. 

- De miért ne lehetne? Hisz mindig ezt akartad. Itt az alkalom. 

- Akkor sem lehet. 

- De hisz kívánsz, ahogy én is téged. – mondtam, miközben ismét megmozdítottam a csípőmet. 

- Nem erről van szó. Te részeg vagy és ezt nem fogom kihasználni. – Tiltakozott. Belül tudtam, hogy igaza van, de most annyira szabadnak éreztem magam, hogy nem akartam törődni a következményekkel…

- Nem fogsz kihasználni hisz én is szeretném. – Kezemmel mellkasát kezdtem el simogatni, miközben szemébe néztem és egyre közelebb hajoltam hozzá. Lassan csókoltam meg, nehogy ismét eltoljon magától, és nem is tette. Jelen pillanatban nem éreztem semmit sem. Nem volt bennem, hogy ezt nem szabadna, sem semmi. Csak élvezni szerettem volna az estét, egészen addig a percig, ameddig lehet. Talán az alkohol hatása, vagy talán azé, hogy Alexel összevesztem, de élt bennem a düh iránta, hogy így viselkedett és tennem kellet valamit azért, hogy ez elmúljon. Nem csupán azért csináltam, mert fájdalmat akartam okozni Alexnek, amiért így viselkedett. A legfőbb ok nem más volt, mint hogy Robbal szerettem volna lenni, engedni a kísértésnek egyszer az életben.

12 megjegyzés:

  1. Először is egy kérdés..A fejezet elejét mikor írtad? (volt vmi más körülmény?, esetleg babáztál?) :D
    Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fejezet elejét csütörtök délelőtt írtam míg a végét tegnap delelőt és délután. Miért más volt vagy esetleg valamit rosszul írtam?

      Törlés
    2. Nem volt rossz..csak mondatonként gondolkodnom kellett h mire gondolhatsz vagy jelen estben Kris mit akar.. (ne vedd rossz néven)
      De utána vmi fantasztikus lett... *.*
      pfúú az rész amikor Kevin kiosztotta Krist, hát bevallom " kinyílt a bicska a zsebemben"
      És már alig várom a folyatást :)))
      Szilvi

      Törlés
    3. Valószínűleg az azért volt mert egy könyvet olvasok ami elég régi stílusú és ezek mindig hatással vannak arra amit írok. :) Nem Alexre gondoltál? Mert ha arra akkor nem csodálom hogy "kinyílt a bicska a zsebedben" :D Sietek a következővel.
      Köszönöm hogy írtál komit.
      Puszi

      Törlés
  2. nagyon jo let a feji
    tudod az 1 dolog h megcsalja Krist de hogy így beszél vele na ez több a sokknál még neki áll feljebb hisz ö csalja meg....
    kérlek hamar buktasd le mert így kris csak szenved
    én a helyébe azonal elköltöznék ja s ha ijen hosszan távol van meglepném mert hiányzik és akkor lebukna de ez én vagyok
    na és a vége csak nem most lesz az elsö 1ütt létük én mondjuk csak lebukás után csinálnám de íy is kiváncsi vagyok h fog folytatodni
    várom a kövit
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Próbálom hamar lebuktatni Kristent csak sajnos még eléggé az elején tartunk de meg kell hogy mondjam elgondolkodtattál azzal kapcsolatban hogy Kris meglátogassa Robot és miután a húgom is elolvasta a komidat adott egy ötletet amivel lebuktatom de mégsem kapkodom el azt a sorsot amit Alexnek szánok.
      Köszönöm hogy írtál komit :) Tényleg hálás vagyok az ötletért remélem máskor is írsz majd :) :)
      Puszi

      Törlés
  3. Szia Beky!

    Isteni volt ez a fejezeted is, mint ahogyan az eddigiek is. :)

    A kis Nora, imádni valóan aranyos. Látszik is, hogy mennyire könnyen az a barátkozós típus, és hogy bárkit képes, egy szempillantás alatt, az ujja köré csavarni. :)

    Alex, viselkedése ... hát, nem akarok csúnyát mondani, így csak annyit róla, hogy egy igazi segfej! Ő papol arról, hogy Kristen az aki aközben amíg ő távol van és azért dolgozik, hogy mindene meglegyen Krisnek és Nora-nak, mással hempereg...
    pontosabban Robbal. Oszt közben pedig, ő teszi ezt Krissel.

    Ha tudná, hogy Kris annak ellenére, hogy mennyire vonzódik Robhoz, még is megálljt tudott parancsolni... mert valahol legbelül még szerelmes belé... és tiszteli. Akkor igen csak leshetne...

    Annyira rühelem, az olyan pasikat, akik olyasmit vágnak a párjaik szemébe/itt telefon keresztül, hogy amíg ő elvan távol, megcsalják őket. Közben pedig, ők egy olyan eszement hazugságra hivatkozva, hogy más helyen - városban, avagy országban üzleti úton van... de ez helyet, pedig egy másik nővel vannak.

    könnyű mindig, a női nemet ilyen vádakkal illetni, mint hogy színt vallanának.

    Kíváncsi vagyok, hogy vajon mikor és hogy miként,derül ki Alex titka, és műve. És természetesen Kristen és Rob estéjére is kíváncsi vagyok, hogy miként fog végződni.

    Nem tudom miért de van egy olyan megérzésem, hogy Rob még épp időben lefogja állítani magukat... hiszen, szerintem ő nem éppen így és ilyen pillanatban szeretne szeretkezni Krissel.

    (de lehet, hogy tévedek...)

    Azért, Rob soha legjobb pillanatban nem toppanhatott volna be, Krishez, mint most. :) Ez ügyes húzás volt! ;)

    Várom a folytatást. :)

    Sok puszi <3

    Dóry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dóry
      Igazán meglepődtem a komid láttán és nagyon örültem neki csakúgy mint a többiekének. Őszintén szólva összefoglaltad mindazt amit én is érzek és gondolok. :) Alex valóban nem tudja már hogy mit csinál és le is fog bukni. Egyre jobban körvonalazódik ki.
      Meg kell mondjam máshogy terveztem a végét a fejezetnek. Ott is ugyan megjelent volna Rob csak a körülmények lettek volna mások.
      Köszönöm hogy írtál komit. Sietek a következő fejezettel.
      Pusziii :)

      Törlés
  4. Szia!

    Nagyon jó lett a feji. Alex egy nagy szemétláda. Így nekiesni Krisnek, aki hiányolja, és szeretné hogy minél hamarabb hazamenjen. Erre mit csinál Alex? Leteremti Krist, de még hogy. Mintha Kris nem is dolgozna és élősködőként lenne a házban, és még megvádolja hogy megcsalja Robbal, közben pedig ő lép félre. CSak nem azért vannak ezek a kis "üzleti utak" hogy a szeretőjével találkozzon? Kíváncsi vagyok hogyan derül ki Alex megcsalja Krist.
    Várom a folytatást.
    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Először is örülök hogy tetszett a fejezet. Másodszor pedig igen azért utazik ennyit. Krisztenre valóban úgy tekint mint egy élősködőre de Alex sorsa lesz kegyes ebben biztosak lehettek.
      Sietek a következő fejezettel.
      Nagyon köszönöm a komit.
      Puszii :)

      Törlés
  5. Szia csajszi.

    Sajnálom,hogy csak most értem,ide,de rengeteg elmaradt frissem volt.
    Nos,hát meglepődtem ezen,de tényleg.Az első fejezet óta rühellem Alexet,és ez az ellenérzés csak egyre nő. Úgy beszél Krissel,mintha valami eltartott lenne,pedig nem.Ő is úgyanugy dolgozik..És pont ő pofázik..amikor ő utazgat a szeretője miatt.De alig várom,hogy pofára essen...Akarom,hogy nagyot csattanjon.De tudod,hogy min gondolkodtam?Van egy olyan érzésem,hogy Alex szeretője egyben Rob csaja a múltból.Bár lehet,hogy csak a fantáziám száguldozik :)
    A vége nekem nagyon tetszett,de tudom,hogy milyen boszorkány vagy és nem lesz belőle semmi az ég világon :)
    Könyörgök buktasd le azt a dögöt,hogy Kris végre fellélegez.Várom a folytatást.
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Ugyan semmi gond. Sosem számít mikor jössz a lényeg hogy itt vagy. :)
      Tudom mennyire is utálod Alexet és most csak még több okot adtam rá. Alex le fog bukni hamarosan. :)
      Sajnálom hogy ennyire kiismerhető vagyok. :D
      Na de majd minden kiderül :D
      Köszönöm hogy írtál komit.
      Pusszantás :)

      Törlés