péntek

Díj

Sziasztok
Szeretném meg köszönni Dorothy-nak és Netty&Wiky-nek hogy gondoltak rám.

Szabályok:

 -Mindenkinek 11 dolgot kell magáról írnia
-A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell
- A jelöltnek  újabb 11 kérdést fel kell tennie
-11 embert meg kell jelölni linkkel együtt
-Nincs visszaadás-jelölés


11 Dolog rólam:

1. Imádok írni.
2. Kedvenc könyvem A szürke 50 árnyalat
3. Minden vágyam hogy eljussak Londonba és New Yourk-ba.
4. Sokat tudok beszélni.
5. Imádom a családom minden egyes tagját.
6. Most érettségiztem.
7. Szeretnék már jogosítványt.
8. Most lettem 19 éves.
9. Szeretem az állatokat.
10. Imádok olvasni.
11. Csak zenehallgatás közben tudok írni.


Dorothy kérdései:

1.Kedvenc film?
Breaking Down

2. Kedvenc színész/ színésznő?
Ilyen sok van. De nincs olyan akire azt mondanám hogy hüüüü őt imádom.

3. Ki a kedvenc íród, és melyik művét szereted a legjobban?
Ilyen nagyon sok van. 
Lara Adrian: Éjfél szülöttei sorozat.
Kresley Colé: Halhatatlanok sorozat.
J.R. World: Fekete Tőr Testvériség. 
E.L James Szürke 50 árnyalat. 

4. Milyen blogokat olvasol a legszívesebben?
Vagy Twilight vagy Robsten. 

5 Melyik blogger történetét/történeteit szereted a leginkább?
 Nem tudnák választani. Aki Robsteneset vagy Twilight ír és rendszeres olvasója vagyok azoknak az írásait mind olvasom. És nagyon szeretem őket. Szerintem mindannyian tehetségesek.  

6. Milyen zenéket hallgatsz szívesen (műfaj)? 
pop, de szeretem a lassabb számokat is.

7. Kedvenc zenei-előadó, szám?
 Ilyenből nagyon sok van. Nem tudnák konkrétat mondani. 

8. Milyen számodra a tökéletes randi?
Nem tudom. Még sosem randiztam. És elképzelésem pedig nincs. Az biztos hogy nem szeretném ha majd az akivel elmegyek randizni kölcsön rám. 

9. Honnan vetted az ötletet az aktuális történetedhez?
Az mindig csak úgy jön. Nem tudom hogy honnan. 

10. Mi ihlet meg, az írás során?
Amikor egy történetet írok csak a nagyobb vonalak vannak meg. Sosem tudom mit írjak a következő fejezetben vagy hogy hogyan jussak el a nagyobb körvonalakig. Mikor elkezdek írni mindig zenét hallgatok és az segít kitalálni.  

11. Mióta írsz és miért?
 Tavaly április május óta. És azért írok mert ez egy kikapcsolódás. És mert olyankor egy mások világban vagyok ugyan úgy mint az olvasásnál. 



 Netty&Wiky kérdései:

1. Hány éves vagy?
Most töltöttem be a 19-et 

2. Van barátod/barátnőd?
Nem nincs barátom. 

3. Mit szeretnél még életedben kipróbálni?
Fogalmam sincs. Nincs különösebben semmi sem. 

4. Kedvenc sorozat?
A kedven sorozatom az a New Yorki helyszínelők. 

 5. Kedvenc blog és miért?
Mint ahogy azt már fent is említettem. Mindegyiket szeretem akiknek a rendszeres olvasója vagyok és Alkonyatos vagy Robstenes. Tényleg mindegyiket imádom. Mindenki nagyon jó író és én csak irigykedni tudok :) :) 

6. Strand vagy tengerpart?
Inkább a tengerpart.

7. Kedvenc ital?
Nem nagyon van olyan. 

8. Kedvenc ország?
Görögország Amerika, Anglia és persze Magyarországot is szeretem. 

9. Ki ihlette a történeted?
Nem személy és nem is tárgy. Nálam ezek csak úgy jönnek. Nem tudom hogy honnan.  

10. Mit szeretsz szabadidődben csinálni?
Írni

11. Ha lenne 3 kívánságod mit kívánnál?
Legyek mindig egészséges a családommal együtt. Soha ne veszítsem el azokat akiket szeretek. És mindig legyek boldog. 

Én már nem szeretném elküldeni senkinek sem. Mér nagyon sok mindenki megkapta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése