szombat

Bevezető


 Sziasztok!
Köszönöm a cseréket én s kitettem mindenkit. Az amit most hoztam nektek egy kis bevezetés a történetbe. Remélem tetszeni fog nektek. Igaz nem sok, de ennek nem is az a lényege. Az első fejezetet hamarosan hozom. Addig is legyetek jók és örüljetek a nyári szünetnek már aki nem tanul a szóbelire. :) Lassan annak is vége és  mi is élvezhessük a nyarat :D 
Puszi
Beky


Bevezető
 
96 év. Ennyi az, amit boldogan éltem le eddig. Boldogan és minden egyes percére szívesen emlékezek vissza.  Kevés ember van, ki megélheti, ezt a kort, mégis szerencsésnek mondhatom magam, hogy közéjük tartozom.  Ennyi év tele fájdalommal és boldogsággal egyaránt. Ennyi év oly soknak tűnik mégis visszapillantva oly kevés. Élni ennyi időt nehéz feladatnak tűnt, mégis csodás volt. Csodás, hisz amit szerettem volna elértem. És ha valaki megkérdezné tőlem, vissza csinálnám e ezeket az éveket vagy volna e mint változtatnák, gondolkodás nélkül mondanám azt hogy nem.  Minden így volt tökéletes. A hibákkal együtt, amiket elkövettem. Azokból a hibákból tudtam erőt és tapasztalatot meríteni. Mert volt miből. Nem lehet úgy leélni egy egész életet, hogy nem követnénk el hibákat. Azoknak lenniük kel, hogy majd a gyerekeinknek tovább tudjuk adni a tudásunkat. Mert ők azok kik emlékeiben tovább élünk, ha a testünk már nem lehet küzdtük. Megtanítjuk őket mindenre, ami tőlünk telik, hogy aztán mikor majd eljön az idő ők is tovább tudják adni a gyerekeiknek.
Eljött az idő hogy az életem egy kis, de igen meghatározó részét elmeséljem. Ez a pár év volt minden, ami megváltoztatta az életemet és talán ennek köszönhető, hogy olyan életem volt, amit szerettem és nagy boldogsággal éltem le. Az életem egyetlen percen egy szívdobbanásnyi pillanat alatt változott meg, amit akkor még nem tudtam. Csak egy szívdobbanásnyi pillanat volt az, ami örökre megváltoztatott mindent.
Hát kezdődjön most az én mesém.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jó lett a kis bevezető. Egy kicsit meglepődtem, hogy azt olvastam hogy 96 év. Utána jöttem rá, hogy előrementél az időben jó pár évet.

    Várom az első fejezetet.

    Nóci

    VálaszTörlés