vasárnap

Infó


Sziasztok. 

Élek még és sajnálom, hogy így eltűntem ismét. Sokan kérdeztétek, hogy mikor lesz friss, és hogy hol vagyok, de nem tudtam eddig, hogy mit mondjak nektek, ám most mégis válaszolok, hisz megérdemlitek. A kifogások csak kifogások, ám ez most mégis más. Az életem változott pár hónapja, és ettől nem tudok koncentrálni, nem tudom, hogy mit írjak, mert habár lenne miből ötletet merítenem, ez valahogy most mégsem sikerül. Nagyon sajnálom és tudom, hogy ez nektek nem nagy vigasz, de tényleg sajnálom, hogy már rég nem hoztam fejezetet. A blogot semmiféleképpen NEM zárom be. A történetet folytatni fogom, csak pár hétre van még szükségem, hogy helyre tegyek magamban mindent. Nem tudok, elégszer bocsánatot kérni mégis remélem, hogy lesz még olyan aki várni fogja a fejezeteket. 
Puszi
Beky

1 megjegyzés: